Friday, May 8, 2009

Woke up like at one plus ?

And im seriously not in a mood...Its all my fault,isnt it ?Baby,im scared i dont have this chance to wait for you anymore .. Seriously..One more new case,and i will get charge.. And yeah,i will get charge..I dont know.. ):'

How i wish,your by my side now choudajing..


Listen to this song,it explains how i feeling right now. I already given up,i lost all these hopes already ..

我一直以來都守護在你身邊

不知你如何看得見
只好靜靜靠在一邊

你的笑容能讓我開心一整夜
好像擁有你在我生邊
讓灰暗世界變成晴天

時間已經不多
我還有話很想說
一留埋藏心中卻要如何開口

該不該繼續沉默
該不該勇敢至說
希望你回頭

不能在一起也沒關系
至少你懂我的心 會在想你
那些回憶會永遠保持甜蜜

不管未來你會在哪里
我都不會忘記 我愛你
你是我微笑的原因

只是希望你能比從前開心

No comments: